Anadan görme olarak demografik bilgilere bakılırsa bünyelmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak dâhilin Google Analitik platformunun kent analizleri dâhilin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi yiyecek ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu evet da kent izlem kimliğini sitenize koymak yerinde olacaktır. Müşterilerinizin evetş, cinsiyet, okul, hasılat ve kontak alanları kadar bileğişlemkenleri saptama edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların işlemletmeniz dâhilin farklı bileğerlere mevla olması ve farklı gereksinimlerinin bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En saygınlık olan müşterilerden oluşmak suretiyle, bir sıralamada bulunmak, çabaların en çok kazanım katkısızlayacağı kesime yöneltilmesine imkân katkısızlar. Sonunda müşterinin bileğerine ve gereksinimlerine odaklanacak işletme davranışını web sitenizde getirmek güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin katkısızlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki özen, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En faziletli etkinliği, isabetli maliyette masnu zorunluluğu bir şirket dâhilin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent teriminin jüpiter merkezli son yıllarda yaşadığı değiş sahi olağanüstü boyutlara ulaştı. Tarihsel süreç olarak bakılmış olduğunda 1990’li senelerın “ne bulursam onu alırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Sunma ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde makam saha ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, tüketici tercihlerinin geçmiş plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve özen çeşitliliği artmaya mebdeladı. Bu noktada müşterilerin umumi eğilimi “neyi alabilirsem onu alayım” biçiminde bileğişlemti. 2010’larda web sitelerindeki çağcıl anlamdaki vürutmelerle baş başa çıktı “ne istersem onu alırım” devri mebdeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç baz sınır kocaman rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği olağanüstü halde arttı ve müşterilerin tercih olasılıkları çoğaldı.
▬ Marifet ve bildirişim teknolojilerini etkili kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok emeksiz erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik bünyelar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından dağıtım kanalına değin iş süreçlerini bileğişlemtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan muvasala olası başüstüne.
Yorumlar